Jag har de i tryggt förvar.




Jag har riktigt fina vänner. En av de är Kajsa Fält som har gjort detta fina bildkollaget, tack!
Alla mina vänner går inte att beskriva, det är mitt liv och jag skulle inte klara mig utan vänner. nä, vad skulle jag då
göra på sommarloven? höstloven? skoldagarna? julloven? Ja, ni finns alltid där och det tackar jag för otroligt.
Dessa fina tjejer på bilderna har funnits för mig i åtta år och lite till och om jag är glad för det?
ATT JAG ÄR!
-Alla är som sagt med på torpaspelen - numera Torpa slottsteater!
Och vi ses mer eller mindre varje helg på våren för att repa och 3 veckor på sommaren (intensivt)  och i helgen
ska vi ses igen, oufh. Jag gillar verkligen dessa tjejer.

Men vi kollar alltid på film film film, och visst blir man sådär lagom seg och osocial när man gör det?
Så vi har bestämt att vi ska spela spel, prata och laga mat på kvällen. Mysigt!

Dagen idag hade varit tänkt till att simma i simmhallen (måste börja träna på annat håll än fotboll också) Men visst ska det vara någon vuxendag idag så det får bli imorgon.. Det får istället bli en stund hemma hos min Kajsa Johansson. Hon har roat sig i en vecka med att vara på Cypern (utan mig, pga pengabrist :() och jag gissar på att hon kommer se ut som en, ja vad ska man säga?

PEPPARKAKA!

ha det wunderbart.
puss

Västen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0