blackbirds .. Västen

Blackbird.
Blackbird singing in the dead of night
Take these broken wings and learn to fly
All your life
You were only waiting for this moment to arise.

Har ni kunnat missa denna fantastiska sång med självaste Beatles? Det har inte jag iallfall, sök på www.youtube.com nu! Gör som mig, jag sökte på Blackbird med lyrics. Fick upp en blackbird med " Alvin och Gänget "
Sött tänkte jag för filmen är urgullig. Men ack, när jag lyssnade på den säger jag som en som hade kommenterat.
: Beatles for ever, Chipmunks for never.
För det kändes som att den bara förstörde låten..

Jaja, nog pratat om det. Min dag har i stort sett varit : Skola (skoltrött) Plugga (skoltrött) Match (förlust.)

Hoppas ni har det bra. Det har jag.
som jag skrev i förra inlägget ; jag orkar fortfarande inte.

/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0