Västen

Har varit i skolan i ca en och en halv dag denna vecka.. I Måndags var jag hemma hos fanny och fotade och sov även där (kan komma upp någon bild här också )
Tisdagen blev jag sjuk och stannade hemma, onsdagen sjuk också och idag torsdag är det studiedag! Hade planerat att plugga men inte lätt utan saker. Så det får bli en film och kanske lite godis dag?

Vill bara säga att jag saknar torpaspelen och alla dessa fina dagar vi har ihop hela tiden. Jag har verkligen fina vänner där ute! Som jag skrev i det första inlägget så gillar jag torpaspelen starkt! För er som inte vet vad torpaspelen är så är det en friluftsteater vid Torpa Stenhus. Varje sommar sätter vi upp föreställningar och jag har varit med i åtta år. Det är mer än halva mitt liv, så inte så konstigt att jag inte kan slita mig därifrån. Eftersom vi skådespelare, funktionärer, regissörer osv har hållt ihop i dundrande regn, stekande hetta, solsting och annat så är det inte så konstigt att det blir som en andra familj för en där ute!
Kollaktionering i Februari (man läser igenom manus osv!) Och jag hoppas att jag kan hålla mig tills dess. Fast nä, en liten torpaträff blir det nog i December redan då några av mina fina vänner ska vara med i Komodos julshow. Häftigt!



www.torpaspelen.nu

Kommentarer
Postat av: johanna wålberg

Du ska inte alls ligga och till på film och äta godis, du ska till Timmele =D=D=D<3

2008-10-02 @ 12:01:55
URL: http://jwoahlabnenrag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0