västen . rebecka



Kan inte bestämma mig om jag ska klippa lugg eller inte. Har haft det en gång innan men det var på
sommaren, så lite varmt och svettigt. Men är så sugen! Gjorde en "fejk" lugg igår och är ganska
nöjd - jag vet helt enkelt inte!
Tycker att de tär himla fint att dela på luggen så det är mittbena också, vi får se! Håret växer
ju trots allt ut ifall man inte blir nöjd.

Dagens outfit har varit väldigt enkelt, svart t-shirt och en sjal och ett par tajta jeans, vita converse. Jag gillar det!

Nu ska jag äta mina vingummin och kolla runt i cyber. Ha det bra!

/ västen .  bästen . rebecka

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du passar skitbra i både och. MEn jag tycker att du ska klipppa :d

2008-10-14 @ 16:05:59
URL: http://myphotodiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0