Västen

Hej!
Ett tag sedan jag bloggade (?) men nu sitter jag iaf hos min kära vän Evelina Andersson, trevligt som alltid. Igår var vi på årsmöte med torpaslottsteater (torpaspelen) och fick bl.a reda på vilken pjäs det blir nästa år.
Ser fram emot detta mycket!
Jag och Evelina har våra idéer så imorse gjorde vi iordning frulle och gick ut i skogen och satte oss och åt. Det var minst sagt mysigt och härligt..

Nu ska vi ta moppen till Tranemo för inhandling av Ben & Jerrys och ta ut pengar. Senare blir det att vandra vidare till Nittorp och sova hos Stina, mysigt. Det var ett tag sedan sist!

Nu försöker vi fixa fejklugg på oss båda. Det funkar, här har ni resultatet!


tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Nä, nu blir det som sagt tranemo och ben & jerrys (L)

puss becka och evve, västen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0