västen

MAMMA MIA!

Västen här som också heter Rebecka som också är väldigt glad för att Cornelia har börjat skriva igen, det är uppskattat!
Idag har det varit orientering för hela slanten och jag klarade det på en timma, vilket innebär 3 timmar ledigt och senare 1 timma bild sen sluta. Så nu sitter jag här och inte gör någonting.

Skola imorgon och senare kanske bio på kvällen med Sandra. Mamma mia, är den bra?
Lördag blir dop och ta det lungt, söndag blir det liseberg! Kort kommer nog upp.
Jag vill ha som så många andra en systemkamera som jag kan ta kort på allt och alla hela tiden, jag älskar verkligen att fånga ögonblicket i kort, det är så fint! Kanske lägger upp en bild någon annan dag som jag har tagit.
 
denna nikon d80 skulle inte sitta fel, julklapp?



Så vill jag ha Stockholmsresan tillbaka. Praoade nämnligen där en vecka med min kära kompis Sandra. Vi praoade på Cirkus på djurgården, i restaurangen för det mesta.. Här ser ni mig utanför dramaten!

Ha en trevlig eftermiddag. /västen


Kommentarer
Postat av: Johanna

Den där d80 skulle inte sitta alls fel. Jag får väl uppdatera mig om någrot år. Kanske en ännu bättre, vem vet !? :)



Förövrigt är mamma mia väldigt bra :)

2008-10-09 @ 16:47:26
URL: http://myphotodiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0