Städning

OJOJOJ så rätt Becka hade! Jo jag gick fel.... en gång är väl okej men TVÅ gånger, där går gränsen, vad har jag för lokalsinne egentligen? Kom tio minuter försent men jag skyller på mamma (A).
Nu har vi ätit frukost och Becka ligger i sängen och läser någon bok som hennes lärare sa att hon skulle läsa för att få MVG, vad är det för lärare egentligen? Så lätt vill jag också att det ska vara!

Vi är för bra på att stöka ner hon och jag, nystädat igår. . . men nu? Det ser ut som rena rama bombnedslaget här inne. Så det är nog dags att sätta igång om vi ska hinna simma våra längder idag.
Sedan blir det att köpa Ben & Jerrys och se på Eva och Adam som hon tvingar mig till! Haha. Hellre Greve Holm, men den första filmen kan hon alla repliker på, hon berättade den för mig igår, eller till 12 kapitlet?



Hmm stökigt? Becka ligger och läser i hennes MVG bok! ;)
Puss på dig gullunge

Kram ÖSTEN med resten, Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0