Klockan 21.29

Jag kom nyss hem från naturinformationen, INTE natur säger jag bara ;) den ena läraren stod och babbla i en tre kvart om fysik som ingen förstod, jag märkte redan efter en kvart att vissa föräldrar började kolla på klockorna och gäspa. Stackars läraren som stod där framme, han trodde väll att alla förstod det där. 

Tänkte hoppa in i duschen nu  och göra lite inpackning och smörja in mig med bodybutter från the body shop, jag har en doft av oliv. Dyr men mycket prisvärd. 
Efter duschen tänkte jag ta en kopp te och läsa Harry Potter, har alltid varit emot böckerna eftersom de ser så tråkiga ut. Men i måndags när jag läste första sidan fastnade jag direkt, nu vill jag läsa hela tiden. Jag har bestämt mig för att läsa alla böckerna, och det ska jag också!


Kroppsmör från The Body Shop 



En härlig kopp varm te.




Sjukt bra bok!

Föresten så ska jag till brandstationen med klassen imorgon (?) undra vad vi ska hitta på för något där. Men vi slipper i allafall skolan fram till lunch och sedan har vi bara en lektion kvar, den bästa, IDROTT! Elller hur?

Sov gott! Östen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0