Modell audition

Gud så mätt jag är! Känns som att magen ska sprängas.

Idag har jag gått på stan, hittade två jeans, en kofta och en klänning. När jag var färdig gick jag in i triangeln där det var modelluttagning, denna utttagning var bara för en modevisning som är på torsdag, inget mer. Det var massor med folk, både killar och tjejer (de flesta i högklackat). Jag stod och tiitade på dem när de gick på catwalken, två gånger fram och tillbaka skulle man gå! När alla hade gått sade domarna vilka tio tjejer och tio killar som gått vidare, sedan fick alla gå en och en fram och tillbaka och sedan sade dom vilka tio som skulle vara med på modevisningen på torsdag.

Nu när jag kom hem så hade jag tänkt mig en cykeltur på spinningcykeln i en timma framför någon film, men när jag hade gjort i ordning mig och bytt kläder och allting så funkar inte videon, så typiskt när man verkligen har lust för att träna. Jag var både hungrig och trött så jag sket helt enkelt i det, jag tänker inte sitta och stirra in i en vägg en en hel timma, aldrig! Så jag gick och åt spagetti och kyckling istället. Så nu sitter jag här i osvettiga träningskläder!


Väldigt enkel outfit idag. Vanliga beiga chinos,
sköna reebok skor, och fin höstjacka! 

Ha en bra kväll! Cornelia, Östen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0