Nytt uppdrag på G

Godmorgon! Solen skiner, det kommer göra hela dagen så mycket lättare!

Vet ni? Jag funderar på att lära mig skejta! Haha, jag? Som alltid vill gå i klänningar och kjolar? Jag vet att det låter knäppt, men jag ska ge det ett försök. jag kan ju de flesta andra sporter så vem säger att skata är omöjligt?
Men det kommer säkert ta hur många år som helst att lära sig, men jag får hålla ut! ;D

Idag har jag tänkt att gå på stan en sista gång innan jag träffar BECKA! Jag ska också plugga, träna, och jag får se om jag vågar hänga med mina bröder till skatelokalen! Hmm. första gången och så ska jag visa det för andra? Nae, nu när jag skriver det så tror jag att jag väntar tills jag kommer till Malmö nästa gång. Men jag ska faktiskt försöka bli bra, kul att jag har fått ett nytt mål!

Men varför är det så få tjejer som skatar? Så många som inte vågar visa sig? Vem säger att det är en killsport? Gå ihop alla tjejer där ute och skata för att ni älskar det, ska några omogna killar som säger att tjejer inte ska skata förstöra er karriär? Tror inte det! GO GIRILS! Föresten så är det hur coolt som helst när man ser tjejer som skatar.

Nej nu har jag tänkt att äta frukost, jag är jätte sugen på mannagryns gröt med äppelmos!

Syns snart igen, Östen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0