Det luktar brända pannkakor

Becka har ju som sagt redan skrivit vår planering för dagen. Utom att vi ska köpa Ben & Jerrys samt ta bilder till bloggen, men tyvärr glömde Beckas syster skivan till Photoshop så det blir inte ny header förrän på söndag!
Men det kommer snart en ny i allafall!

Vi ska ner på stan som sagt och byta två par skor som har jag köpt och som jag inte gillar! Båda två var impulsköp... hehe som jag är bra på..jag borde ju lära mig någongång. Oj nu snackar Becka engelska med smeten, vad har det flugit i henne? Och nu sjunger hon coldplay för den, sicken tur smeten har! ;)

Nu berättar hon för mig hur hon ska få ihop alla pengar till julklappar, stockholm med fanny (?) kanske stockholm med mig och emelie, och dessutom London! Förstår ni hur mycket hon behöver pengar hon behöver spara? Hon verkar inte så orolig själv så det är ju bra! 


 
Det är så kallt ute så Becka ville bara ta en bild på mig! Så här har ni min outfit för idag! Ni ser inte så mycket av min klänning, eller rättare sagt linne i strl L! Mycket skön med ett höstigt grönt skärp till.

Nej nu skriker Becka på mig att hjälpa henne med hennes fastbrända pannkakor, puss och hej!

Östen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0