Tråkigt tråkigt tråkigt

Plugg plugg plugg. Denna vecka är inte rolig, i fredags fick jag reda på att jag skulle ha kemiprov på torsdag, 16 sidor. Dessutom är kemi inte mitt favoritämne så det blir dubbelt så mycket plugg för att fatta allt. Tyska prov har vi också på torsdag, men det är betydigt lättare.. som tur är. Jag fick svar på mitt ergonomi inlämningsarbete i dag.. han kunde inte öppna och läsa det, så himla typiskt! Så jag får skriva ut det och lämna in det imorgon istället :(

Annars så hade vi fotboll på idrotten i skolan idag, vår lärare var tvungen att gå efter halva lektionen, så vi skulle fått gått hem då. Men nej då.. inte min klass. Alla stannade kvar och fortsatte att köra fotboll i en timma till. Gud så trött jag var efter! Hjärtat fick kämpa, hehe!

Imorgon blir det fortsatt plugg, skola till fyra, träning och sedan information om gymnasiet vid 20.00. (samhällsprogrammet)

Föresten ser någon på Toppform? Klockan kvart i nio ikväll. Härlig klass det där, haha...

Ha en fortsatt bra kväll! / Östen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0