Torsdag

Ännu en ny praodag! =) Jag börjar inte förrän 10 så jag pluggar nu på mornarna i stället. Jag ska till en sjukgymnast vid 10.00 så jag kmr nog tillbaka strax före lunch. Nu har jag nyss pluggat om Herons uppfinningar, först trodde jag det skulle vara jätte trist, men icke sa nicke. Om man lär sig om hur dem fungerar så blir allt mycket intressantare.

Efter praon blir det mer plugg om Heron, pga av att vi ska ha prov nästa vecka, vår lärare sa att vi skulle få några av hans uppfinningar. Men vilka av dem, det finns ju så många? Har någon haft prov om hans uppfinningar? Vilka bör man kunna? Jag skulle vara väldigt tacksam för svar så slipper jag att plugga på alla.

Idag klockan 18.30 blir det friidrottsträning för första gången på 4 veckor! Gud vad jag har längtat. I helgen blir det tävling, smart att vara med om man inte tränat på så länge. Men skit samma, dessutom är det invigning på vår nya arena då.

Nu blir det frukost samtidigt som jag ska titta på Mr and Mrs Smith, sjukt bra film!
 

Föresten så var jag på bröllop förra helgen. Dans för fulla muggar!!
Föresten så var jag på bröllop förra helgen. Dans för fulla muggar som sagt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0