Regnig söndagsmorgon

Fy så mycket det regnar här i Malmö, perfekt nu när vi snart ska åka till simhallen. Då blir det nog att simma några längder och sedan bubbla bubbelpool och bara ha det härligt.

Har någon mer än jag tänkt på en sak, att det skulle vara mycket bättre ifall det fanns draperi som man kunde dra för i vissa duschar. Jag har inget emot att duscha i simhallen men det finns andra som tycker det är jobbigt, om man inte är nöjd med sin kropp på något vis eller bara inte vill visa kroppen för andra. Jag menar, hur svårt är det att sätta upp draperi på en skala?  

Har ni ställt tillbaka klockan än? Väldigt bra att vi får en timma till godo, då kan man söla sig lite extra nu på morgonkvisten. 

Det blir troligtvis lite plugg efter simhallen, får se hur mycket jag orkar. Det är inte världens intressantaste ämne heller, Ryssland från förr till nu.  Blä fy och usch! Nej, vi måste se från den positiva sidan!

Men en annan kul sak kan jag berätta, jag drömde om Becka inatt, och henns syster Emelie. Men det enda jag kommer ihåg var att jag och Becka stod i kö till hennes dusch hemma med typ 20 andra barn och Emelie satt på toa. Mycket rolig dröm!

Ha en bra söndag! Östen, Cornelia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0