Östen

Jag ber så hemskt, hemskt, hemskt mycket om ursäkt för att jag bloggat på jag vet inte hur länge. Men nu har jag haft prao i två veckor och det har blivit längre dagar än jag trodde. Jag går till 17 varje dag!! Så när jag kmr hem så blir det plugg för hela slanten för att ta igen det jag vill nu när man inte blir lastad med nya prov hela tiden.

Vet ni? Jag är ÖVERLYCKLIG. På grund av er. Det är så himla kul med kommentarer och när man får det så blir man ännu peppare på att skriva inlägg. Tacktack är allt jag kan säga. Okej, det låter kanske som att jag blir lite för glad för några kommentarer men ni bloggare vet hur glad man blir.

Helgen var inte min helg om man säger så. Jag skulle sovit hos min bästis (förutom Becka)  hela helgen, men i torsdags sade hon till mig att hon hade bestämt tjejkväll med henns kompisar i hennes klass. Hon kände sig jätte dum för detta och hade väldigt dåligt samvete. Men skulle ni göra så? Svika er bästa vän för att festa med klasskompisarna? Inte jag i allafall. Det som är bra med den här bloggen är att ingen av mina kompisar här i Västervik vet om att jag har den, så än så länge kan jag skriva ganska fritt.

Dessutom så fick jag reda på att min andra väldigt bra kompisar hade fest i fredags och bjöd inte mig. Det kändes inte så bra med tanke på det med det som hänt innan. Den här kompisen bjöd istället sådana som hon lärt känna sedan i somras, herregud säger jag då! Usch.. mådde väldigt dåligt hela lördagen, så "tack" ni två som gjorde min helg så förgyllad!!
- Aja, jag tar ingen skit som grynet sa.

Nej nu blir det Bonde söker fru följt av Oskyldigt dömd. Jag kanske ska följa Beckas råd? Äppelpaj från trädgården med vaniljsås. Puss ni som läser

Kommentarer
Postat av: Olivia i Stlm

Ni skriver jätte bra och jag kmr verkligen besöka er mer! ostenochvasten säger jag bara!!

2008-10-08 @ 20:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0