no air

Jag tror att min och Cornelias liv ser väldigt annorlunda ut. Det är ganska häftigt, hur två femtonåriga tjejer har det och hur deras vardag ser ut..  Cornelia är bra i skolan, väldigt bra på idrotter, vill vara bra i skolan och satsar på det, snäll omtänksam, listan kan bli lång!

Själv sitter man här, med en smoothie i ena hand och knäckemacka i andra och tänker och har ångest inför veckan som kommer, och inget gör man åt det heller! Jo nu ska jag plugga plugga plugga, det blir itne så. Jag måste!
Kan jag få lite av ditt engagemang cornelia? Såklart att jag vill vara bra i skolan och vill ha bra betyg (mvg) men fysik t.ex. det är så svårt, och så sjukt svårt att sätta sig framför en fredagskväll..

Nog klagat.
Ringde en gammal vän (som jag har stått väldigt nära) som flyttat till Borås och vi håller inte kontakten så bra. Senast vi pratade och var med varandra var i Maj. Och oj vad det händer saker hela tiden! Alltid kul att ringa och prata med gamla vänner, eller vad tycker ni? Håll hårt i era vänner!


västen

Kommentarer
Postat av: hannaAaA

även ifall du inte ville att jag skulle hitta till din blogg och läsa den, så har jag äntligen gjort det. HA HA HA HA HA

2008-10-17 @ 17:32:16
Postat av: becka

SÖT DU ÄR HANNA

2008-10-17 @ 17:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0