Måndag 12.35

Vad gör ni för något? Jag kom nyss hem från någon skateaffär här i Malmö och kollade truckar med min bror. Snart blir det lunch, korvstroganoff och ris, sedan plugg, jag ska översätta en tråkig dikt om en ros, låter det lockande? Inte ett dugg.

Sedan blir det att gå på stan och försöka hitta ett par höstskor, byxor, och någon härlig kofta. Klockan 17 ska jag till triangeln för att kolla på modelluttagningen, någon som ska dit? Får se vad det är för något.

Jag har nästan inte gjort något på förmiddagen bara gått omkring och oroat mig för hur jag ska hinna med allt plugg tils skolan börjar! Istället för att sätta mig ner och börja, jag är bra på att skjuta upp saker och ting. Som pappa brukar säga  "skjut aldrig upp något till morgondagen när du kan göra det idag".

Nu kurrar min mage så det är väl bäst att fylla på den. Puss Cornelia, Östen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0