Lunchtime

Hej alla goa! Jag är hemma på lunch just nu och har mina omdömmen i handen.. öppnar.. läser... jippie!! mycket bra omdömmen i alla ämnen. SKÖNT! Det här förgyllar min dag!

Outfiten var det ja.. kameran stängdes av pga inget batteri så ni får den i eftermiddag från simhallen istället! 
 
Är det någon som följt Pussycat Dolls under våren? Det har jag men jag undrar hur det går för gruppen Girlicious? Somebody who knows? aja gillade dom väldigt mycket iallfall!


Nichole Cordova i rosa tubtop gillade jag mest! Hon läste till tandläkare samtidigt under tv programmet, och pluggade i pauserna under träningarna. Hur coolt är inte det? Vacker är hon dessutom. GoGirl!


Kommentarer
Postat av: johanna

Toppen, då kan ju du hjälpa mig sedan! ;)

2008-10-10 @ 13:45:12
URL: http://myphotodiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0