Lördag morgon!

Var fredagen bra? Min var helt okej, fick in arbetet klockan 23.10, 50 min tillgodo! ;) Min käre vän Abbe hjälpte mig, var tvungen att bifoga det på First Class och det var inte det lättaste, jag har aldrig varit inloggad förut!
Men in kom det i allafall!

Hur ser er lördag ut? Jag ska och träna om två timmar och sedan blir det, pluggplugg och åter plugg. Men men.. det är bara att förstå det så kan man det till provet sedan.  Boken MVG i allt var slut så det blir beställning från internet istället.

Nej nu blir det frukost, hörde att mamma kom med nybakta frallor, mmm.


  
                                       VS


En god, nyttig frukost eller väljer du hellre fredagsgodis?

Kram Östen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0