Linköpingsdag!


 


Detta är resultatet efter en dags shopping med min kära vän Cornelia (östen).
det inhandlades bl.a ett svart spetslinne, ett annat linne och ett impulsklipp! Vet inte om jag är nöjd men det
blir nog bra!

Cornelia ligger i sin säng och läser harrypotter (usch) medans jag sitter här..
Dagen började med en busstur till Linköping för min del, och den var inte kul. Satt hur
obekvämt hela tiden och mådde illa. Dagen slutade med att jag och Cornelia sprang till
tågstationen för att ta tåget hem till Västervik.. " TÅGET ÄR INSTÄLLT, ersätts med buss"
men jippie! Så, två timmars till bussresa väntades och efter ytterligare en halvtimme åkte vi iväg.
planen var att köpa ben&jerrys och mysa till Bonde söker fru och Grey's. men vi tar ben och jerrys imorgon ist. För idag hann vi helt enkelt inte.

ha det bra, gonatt!

västen. rebecka

Kommentarer
Postat av: FAnnnnY&EVeLina

SÖTNOSSSSSSS <3

2008-10-30 @ 16:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0