I wanna be loved by you, just you

Onsdag idag! Är det någon som har kunnat undgå det?

Min dag består av so - plugg och tv. Ikväll är det ju Bonde söker fru, Grey's Anatomy. En becka-kväll helt enkelt.
Andra världskriget nu känns inte så lockande, men jag får allt ta tag i det, för jag vill ha bra på provet!

Jag vill ha en fin stor målning av Marilyn Monroe, hon är så vacker. Här nedan är hennes fantastiska  låt.
Jag älskar den (någon i Torpa som får lite flashbacks?)

http://www.youtube.com/watch?v=dBg8dVJwIMo

På tal om Marilyn (?) Så ska jag bege mig mot västervik på höstlovet, härligt! Där ska jag och Cornelia umgås och ha kul som vi alltid lyckas med. Jag åker buss från Ulricehamn till Linköping, Cornelia från Malmö (där hennes far bor) till Linköping och vi ses och shoppar. Tar tåg mot Västervik på Onsdagskvällen och hittar på något roligt fram till Söndagen (?)

Jag längtar! Men fram till dess, skola ack du skola.

puss Västen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0