I hennes klocka

Hej allers som min vän skulle säga!

Dagen har börjat bra med att vakna och kolla på film (john tucker must die) En bra film, jag har visserligen sett den innan men inte corre så då såg vi på den igår och idag.
Nu väntar vi på cornelia ska börja med maten, pannkakor! Senare ska vi ned på stan med min syster och cornelia ska titta på skor!

Gårdagen blev mest slapp efter simningen och som ni hört, jag simmade 80 längder! Helt otroligt. Det blev till att kolla på film och halvsova, helt döda var vi. 27 dresses, bra film om man gillar bröllop. +++ och ett halv + får den!
Vi såg som sagt John tucker must die, eftersom vi var sugna på romantiska tjejfilmer så får denna ++++ plus. Bra film!



Dagens outfit, Cornelia tycker att jag är en tönt - men hallå, det är ju jag? :D
Jeans,bik bok. Skor, converse. Linne (docklitemålat) Hm, Väska (Cornelias) Vero moda, tröja, Lager 157. Klocka, (SANDRAS!)

Västen


Kommentarer
Postat av: världensbästafanny

SnygginG!

2008-10-31 @ 19:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0