Hello everybody!

Onsdag idag, just nu vill jag inte alls att dagarna ska gå fort. Jag vill inte att det ska bli lördag. Pga att det är gymnastik tävling då. Jag älskar att tävla när jag har lust att tävla. Men nu har jag haft behinneinflammation i 5 veckor så jag har tappat lite ;) men det ska nog gå bra ändå, det brukar det. Men peppar peppar ta i trä som sagt.
Jag älskar känslan när tävlingarna är över och när man kan äta igen, jag är så himla nervös så det går knappt att få i något i magen innan. Någon som vet hur man blir mindre nervös? hihi

Jag hoppas det kommer gå bra och att benhinnerna inte gör allt för ont!! Nu ser jag på bonde söker fru. Någon mer som gör det? Föresten så var jag på träning på tjust rehab nyss, funktionell träning av något slag, inte så jätte jobbigt men det kändes iallafall. Tränar ni något? Träningarna betyder allt för mig :D hehe ..

Snart börjar det bli dags för gymnasievalet, jag vill helst inte bo kvar i Västervik, utan skulle vilja flytta och gå i ett annat gymnasium. Idag hittade jag ett gymnasium som heter Globala gymnasiet i Stockholm. Det kändes som att det var något för mig direkt. Någon som känner till det gymnasiet? Men det är mycket som måste pricka om man ska flytta, först komma in på gymnasiet, få ett ja från Västerviks kommun, hitta boende och massa annat. Jag undrar hur det skule kännas att flytta till en storstad bara sådär, inte känna en enda.

Nu är reklamen slut, hade bra och sov gott. / Kram östen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0