Godmorgon på er.

Lördag idag, friidrottstävling och invigning på vår nya arena, det har ryktats om att ingen mindre än Carolina Kluft kommer hit! Hoppashoppas... Det kommer i allafall bli väldigt kul, cheerleader gruppen kommer ha uppvisning och det kommer andra klubbar som också ska tävla. Rent ståochhej alltså!! Sedan bär det hem till en friidrottskompis för övernattning och ridning förhoppningsvis.

Jag har massor plugg att göra så det blir nog mycket läsning också. Just det, simhallen var det ju igår, sträckte mig i någon sena så jag har lite ont när jag går, men jag simmade i allafall 60 längder, tog cirka 50 minuter i lugnt tempo.
Det blev tyvärr ingen outfit igår och idag kan jag ju inte säga att mina träningskläder är något att fotografera.

Ny design väntar, om cirka två veckor då Becka kommer hit ska vi sätta oss ner och göra om den. Framförallt ändra bilderna eftersom varken jag eller Becka gillar någon av dem. Tycker ni vi ska ha kvar någon? Annars får det bli att ta nya kort... hur det nu går när man inte blir bra på bild! Becka är ju hur söt som helst  så där är det inga problem. :)



Jag och Becka för ett tag sedan.


Ha en bra lördag! Kram Östen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0