God morgon!

Fredag idag då, jippie! Jag har sista prao dagen och sedan blir det att åka till simhallen med min kära lillasyster. Jag tänkte simma ca 50 längder och träna på att flyta. Jag kunde det när jag var mindre men nu går det inte, jag försöker att inte spänna mig men det är omöjligt iallfall!!

Vad ska ni hitta på idag? Efter simhallen ska jag nog till Lisa och Anna för att sjunga Singstar, även om vi sjunger falskt alla tre! =) Någon som har Sex and The City boxen? Jag funderar på att köpa den, runt 900 tror jag den kostar!
Runt kvart i nio lägger jag in min första dagens outfit, så ta en titt då!

Dagens In and Out.
In:
Fredag, ladda med godis och en bra film! Jag vill jätte gärna se Patrik 1,5, har någon sett den?
Out:
Att en av Kanadas fem kvarvarande glaciärisar i Arktis, stor som Manhattan, har smält. Vad händer med världen? Naturens egen förändring kan vi kan inte göra något åt men vi måste bromsa det vi kan.

Tänker ni bara se på när dessa djur dör? Inte jag!
Tänker ni bara se på när dessa djur dör? Inte jag, gör något! Gå istället för att ta bussen, cykla istället för att ta moppen, det finns mycket vi människor kan göra.

/ Östen

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vet! kom igen alla bloggers ta cykeln istället för bussen. Kram till dig:)

2008-10-10 @ 15:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0