God morgon söndag.

Det blev ingen övernattande igår, min söta vän var sjuk så jag Anna och Lisa sjöng i stället karaoke till typ 12 från halv åtta. Herre gud vad våra röster sprack i de sista låtarna, ajajaj kan jag ju säga. :) Men nu är det bättre och jag har nyss pluggat matte i en timma. Veckorna innan höstlovet kommer vara pest. Vi har hur mycket som helst att göra!! Har ni med det?

Idag blir det fortsatt plugg och sedan träning i 3 h. Föresten ser någon på Ensamm mamma söker? Anette från Västervik är med och hennes dotter har tyska med mig ;D Klockan 20.00 i kväll. Missa inte!

Tävlingen i går gick alldeles prima, alla friidrottsklubbar i hela Sverige hade tävling på sin hemmaplan för att sedan slå ihop klubben resultat och så får man se hur bra vår klubb är. Det tråkiga var att det bara var kastgrenar som är väldigt tråkigt. Usch! 

Nej nu blir det frukost, hörde att mamma nyss kom från affären, hoppas hon har köpt nybakta frallor. Mums! =) 

Kolla detta klipp, så får du se hur Britney Spears blev känd och hur hon sjöng när hon var liten. Gud vilken röst och hon såg så oskuldsfull ut. Jag förstår att det inte är lätt att vara Britney i dagens samhälle.

http://www.youtube.com/watch?v=ZyXXlvJZhW8&feature=related


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0