God kväll

Hej allihopa! Har er dag varit bra? Det har min, en aning rörig bara. Jag har pluggat, gått på stan och gjort en hemlig grej (än så länge), som jag inte berättar förrän imorgon! Vad tror ni? Hihi, det skulle jag aldrig gjort ifall jag inte blivit pushad av mina kompisar.

Nu har jag precis ätti pannkakor och ska snart ta mig ett bad. Sedan kommer jag till det jätte roliga, inte, att packa! Jag hatar det! När jag var liten började jag packa minst en vecka innan, men nu. Innan jag åkte till Indien så packade jag precis innan vi åkte! Jätte smart eftersom jag var borta i två veckor. Men jag glömde inget, som tur var. Tänk ifall det skulle uppfinnas robotar som kan läsa ens tankar, då skulle dom kunna packa åt mig! Men det dröjer nog innan något sådant overkligt händer.

Nu sitter jag och har en aning ångest, jag har inte alls mycket pengar, (ändå så har jag inte köpt någonting här i Malmö, utom den hemliga grejen) cirka 1000 kronor och för det ska jag köpa; två par jeans (ett måste), ny vinterjacka (ett annat måste), några snygga skinnstövlar (ett tredje måste), en mössa (inte ett måste), Dessutom ska jag äta för 100! Jag undrar hur billigt det är i Linköping? Hihi.

Nu måste jag åka med pappa och hämta bröderna som skatar. Kram Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0