Glass i stora lass

Mmm... äter fruktsallad med glass nu, inte dumt det! Onsdag idag då, igår slutade vi klockan fyra sedan bar det av till Klara och Cornelia med kladdkakebakning och plugg.. eller plugg och plugg.. vi skulle pluggat men The Hills stoppade oss! Varför finns det sådana program som man inte kan gå ifrån? BORT med sånna! hehe :)

Nu närmar det sig höstlov, mycket skönt med Becka och annat skoj. På fredag åker jag till Malmö, men det gick inget bra tåg så det får bli bussen istället! Uschuschusch vad jag hatar det, sex timmar i buss bara sådär! ;(

Igår kväll var jag på gymnasiet med inriktning på samhällsprogrammet, än så länge toppar samsam allt! Men jag ska till natur imorgon... efter mina fruktansvärt hemska prov som jag ska gå igenom först.. eller fruktansvärda och fruktansvärda.. jobbiga räcker nog! Tyska och kemi ;)

Ha en fortsatt bra onsdag.. bloggar mer imorgon då allt pluggande är slut. / ÖSTEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0