Fredag fredag fredag!!

Fredag igen nu då! Jag har nyss kommit hem från simhallen, vi har simmat 40 längder klädsim! Tungt var det. Jag ska dra med Becka till simhallen när hon kommer. Vi har en lista där som vi måste göra för att få g, vg eller mvg. T.ex flyta 12 min och simma 80 längder frisim. Puh! =)

I kväll ska jag vara barnvakt åt min grannes barn som är 3 år. Då blir det inlägg därifrån med massa härliga sommarbilder och även plugg. Om han nu sover så att säga.
Nu blir det ner till stan för att köpa boken MVG i allt. Även fast den kostar runt 500 kr. Någon som har den? Målet är ju såklart att få mvg i allt, iallafall för mig!




Nej nu måste jag göra klart arbetet i ergonomi som ska vara inskickat innan 12.00 ikväll. Puss / Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0