Framme i Malmö

Jag kom fram till Malmö klockan 20.Och alltså kunde jag se nästan hela idol! Vilka var era favoriter i kväll? Min var Anna men Robin B var faktiskt också bra tyckte jag. Vad tyckte ni? Herregud vad fansen skrek till Johan Palm.. stackarn som är i målbrottet nu och allt. Kunde han inte haft det för ett halvår sedan istället?

Jag skulle väldigt gärna vilja gå på finalen i Globen, Becka hänkar du? Jag och två till funderade på att åka och bo i hennes mormors lägenjet men det gick inte, såklart.  För övrigt såg jag på tv4.se/idol att man kunde skicka in bilder på sig själv och vinna en plåtning och massa annat med sin idol! Becka, ska vi ta några kort när du kommer och skicka in? :D bara för skojs skull.. haha.

Bussfärden sög rent ut sagt.. jag mådde illa men hade som tur var min käre Harry Potter bok. Dock så kan jag inte säga att det blir bättre av att läsa men stirra ut i regnet i 7 timmar, det vägrar jag. Ett plus för att det bara var jag och 4 till på bussen så det var inte trångt! ;D

Glöm inte se utröstningen snart.. imorgon ska jag sova ut för första gången på två veckor och sedan ta en shoppingtur här i Malmö, någon som har tips om bra shopping/fika ställen m.m? Tacksam för svar. Puss Östen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0