Folk från alla håll och kanter

Åh herregud så mycket folk det är här i Malmö, speciellt idag då det är lördag. Jag var inne på H&M nyss och det gick inte att gå omkring och defenitivt inte prova kläder! Typ tio meter kö, i Västervik är det knappt kö och i Ulricehamn ska vi inte tala om hur lite folk (haha) det är jämfört med nu. Men å andra sidan så är jag ju i Malmö. Jag älskar Malmö på alla sätt och vis så mysiga människor, härlig dialekt, lagom stor stad och världens bästa sommarställe.
Kanske något att satsa på?

Det blev i allafall varken kläder eller skor blir bara stressad när alla står och rycker.

Vet ni? Pappa sade nyss att det är modell uttagning i Triangeln på tisdag, med en modellagentur vid namn Ford Models någonting. Någon som känner igen namnet? Det stod en artikel i tidningen om det, jag ska gå dit och ta en titt på alla människor, jag undrar hur dom gör då, ska man bara gå dit och anmäla sig där eller måste man föranmäla sig? Kul ska det i allafall bli.

Nu ska jag äta mat och sedan bara chilla, får se vad som faller mig in.

Kram Östen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0