Farväl LOULOU

Hehe nu låter jag som att jag aldrig kommer få höra hennes underbara röst igen.. jag tyckte defenitivt inte hon skulle åkt ut, tyckte ni?

Föresten angående den där tävlingen om plåtning med någon av idolerna så kom jag med min smarta (?) hjärna på att jag och Becka kan ta några flumbilder som vi alltid är bra på och så kan ni rösta på vilka bilder ni tycker är någorlunda bra. Haha vi får se hur det blir med den saken, eller hur Becka? ;)

Någon som ska till finalen i Globen? Jag vill Jag vill jag vill.

Designen var det ja, Becka och jag tänkte försöka göra om den nu när vi träffas på onsdag, nya bilder och allt!

ÖSTEN

Kommentarer
Postat av: beckssss

Joooooooooooo vi åker till sthlm och kollar finalen! :o <3

2008-10-25 @ 14:55:34
URL: http://ostenochvasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0