Dålig dag

Jag blir så trött på min syster som alltid tror att hon ska ha så rätt! Åt pipsvängen,eller nått.
Ibland kan vi vara bästa vänner och ibland (som nu) Kan hon slå till mig och säga att jag inte har några riktiga vänner (varför hon ens ska blanda in de?) och jo, jag har de bästa vännerna som finns. Och så säger hon att jag super (nej jag är ingen som super, jag gör bara inte det.)
Men hon som TROR att hon känner mig, gör antagligen inte det om hon vräker ur sig det.

Jaja, dagen kan väl inte bli mer misslyckad? Johorå, G på matteprovet. Ja! Säkert kommer våran lärare sänka mig från Vg till G. Inte vidare roligt kanske men sånt är livet, får iallafall en andra chans att göra om provet och hoppas på vg. aargh.
Kan lägga till att jag är mycket besviken på en viss person också, det har gjort denna dag mindre bra också!
Men jag har varit förvånatsvärt glad i skolan idag, trevlig lunch med massa pumpafröns krig (Hej vi går i 9an!)
Petra hälsade på också.


Hoppas att dagen blir bättre med hjälp av en god vän och mycket godis..

/Västen

Kommentarer
Postat av: Sandra

om vi ska

ha det bra. :) hihiho, <3333333333333333333333333

2008-10-10 @ 16:18:04
URL: http://saandrajohnsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0