dagen före



 trick or treat, bus eller godis?
Imorgon är det stora godis dagen, jag och Cornelia ska klä ut oss till små häxor och
gå runt och fråga om vi får busa eller om vi får godis.
Inte.
Men det skulle säkert kunna vara så om det var år 2000 och vi var små gulliga barn som tiggde godis
av personer. Nu för tiden hatar jag de, släck, göm er ropar jag när de kommer med sina gulliga små korgar. Inte det heller, men det skulle säkert kunna vara så om det inte vore för deras små rådjursögon som tittar på en så man tappar hakan, inte det heller men i mitt fall så hittar inte ungarna upp till oss, de vet helt enkelt inte hur de ska ta sig in för vi har två trappor och två dörrar. TUR FÖR OSS!

Men ni får ha en trevlig haloween säger jag en dag före.

västen, rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0