Bilder

Jag tänkte visa lite bilder under året som gått. Enjoy =)


Skara Sommarland, tradition varje år!


När jag var hos pappa i Malmö cyklade jag förbi Zlatans hus, inte stort eller så!

Jag cyklade hem från Lögabergen (badställe), då såg jag massa turister som tog kort på dom här svanarna så jag tog ett kort när jag cyklade förbi som hastigast.


Säljare i Indien, jag undrar hur mycket vi köpte av dom! För mkt!! :)


Felicia (min lillasyster) i början av solnedgången.


Felicia i slutet av solnedgången!

Tyvärr har jag inga bilder på när jag hoppar i vågorna på den här datorn, men det får bli en annan gång. Röd flagg nästan varenda dag! =)

/Östen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0