ÄNTLIGEN torsdag eftermiddag

Jippi!! Proven avklarade och jag hoppas det gick bra, det kändes i allafall som det!

Nu har jag bara två arbeten som ska vara inlämnade imorgon kvar, som jag ska göra klart snart. Har ni mycket plugg? Vi får alltid allt sista veckan, gööööött som Becka säger? 
I kväll blir det att gå på naturprogrammets program och kika lite. Missar både träningen och bion, Patrick 1,5. Förresten så hörde jag att High School Musical 3 gick igår? Varför har ingen informerat mig? :O hehe.. den måste jag gå på, har någon sett på den? 

En till rolig sak är att jag ska till Malmö imorgon, dessutom ska jag få låna mammas internetminne så jag kan sitta vid datorn och blogga! Tack mamsen.

Dagens In and Out

In: det är torsdag, snart fredag, snart Malmö, snart HÖSTLOG, snart BECKA.

and 

Out: alla jobbiga sjuor i skolan, dom tror att de är så coola. När jag började sjuan gick varken jag eller mina kompisar igenom cafeterian på första halvåret (?). De skriker och håller på hela tiden med allt och alla. Vad har hänt med alla pluttsjuor som hade all respekt i världen för dom som var äldre? 

Just nu sitter jag och laddar ner Legally Blonde samtidigt som jag lyssnar på Leona Lewis, jag älskar hennes röst! Hur kan man sjunga så bra? Det är sjukt. 

Ha det bra! Kram östen


 


Kommentarer
Postat av: fannnny sävenek

Jag håller med om sjuorna till tusen!

2008-10-24 @ 20:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0