Vad ska man skriva här då?

Krya på dig Becka! :D Jag önskar att jag var sjuk den här veckan, bara ligga hemma och slappa framför tv:n. Men det skulle inte förvåna mig om jag blir sjuk nästa vecka då jag verkligen inte vill vara sjuk eftersom vi ska på klassresa. Eller klassresa och klassresa. Vi ska sitta i en buss i två timmar till Kalmar för att se på någon teater om någon gud. Låter inte särskilt intressant men efter teatern ska vi gå på någon danskurs, hiphop och sånt!

Jag slutade nyss skolan, vi hade E-val sista lektion och jag fick va med Joel, Adam och Jakob. Joel började med att göra fel när han skulle koka spagettin (hur man nu kan göra fel på det), sedan när han skulle steka köttfärsen så tog han i typ 100 g margarin, alldeles för mycket.. när han hade lyckats göra bort sig två gånger höll han i hur mycket chili peppar som helst! Det bränner fortfarande i min mun. Jao ni förstår ju då om alla hatade han..haha. När vi skulle diska så sa vi till han att du diskar eftersom du förstörde all mat, men nej, det skulle han  självklart inte "jag diskade förra gången" försökte han med, tillslut så fick jag diska och han torka! Kul hade vi i allafall, så kul att läraren blev tok röd i ansiktet. Haha, men henne har jag inte i vanliga fall, så jag behövde inte tänka på betyget utan skrattade mest hela timmen.

Nu sitter jag med ett lass skolböcker bredvid mig som bara väntar på att öppnas, det är väll bara att sätta igång så att man blir klart med det. Bloggar så fort jag behöver ha en paus, som troligtvis blir ganska snart.

Östen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0