Tillbaka spolning till fredag, tack

Jag håller med Becka, kan man inte spola tillbaka helgen? Jag har ingenting att se fram emot denna vecka :( Imorgon har jag två inlämningsuppgifter som ska in, på tisdag och onsdag eng. nationella prov och sedan ska mitt kära Ryssland arbete in tillsammans med svenska och engelska bokrecensioner. Lärarna tar kål på oss ungdomar.

Jaja, sluttjatat med sånt! Idag har jag bowlat tillsammans med fredde och felicia, men dock så vann jag inte!
Efter det blev det att gå ut och gå en sväng till tokio hotel, hilf mir fliegen och reden. <3.

När jag gick där bland de nakna träden i regnet slog det mig en tanke. Varför blir jag aldrig nöjd? Jag känner aldrig att jag presterat tillräckligt bra, det är väldigt sällan som jag tar åt mig komplimanger från folk. När jag har tävlat och vunnit både friidrottstävingar och gympatävlingar så tänker jag inte på hur duktig jag varit. Snarare vad jag gjorde för fel och vad som jag kunde gjort bättre. Även fast jag gav allt jag hade just då. Jag har aldrig tänkt, wow vad duktig jag är.

Kvällen har använts till att söka på massa sista-minuten-resor, jag vill bort, långt bort från regnet,kylan och skolan.

Östen

Kommentarer
Postat av: västen

hänka till turkiet!

2008-11-17 @ 12:30:19
URL: http://ostenochvasten.blogg.se/
Postat av: KelocC

Nice blogg :D

2008-11-17 @ 12:34:23
URL: http://kelocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0