...

Jag är hungrig, magen kurrar för fullt.. mamma lagar mat köket, hoppas den är klar snart! Ett prov avklarat idag i engelska, läsförståelse, svårt tyckte jag det var. Jag får se hur det går! Imorgon bitti blir det hörförståelse.

Nu ska jag plugga om August Strindberg, en tråkig person som bara tyckte synd om sig själv, och som trodde att han alltid hade rätt! Något som jag inte riktigt håller med om. Sedan blir det lite atom- och kärnfysik och det toppas med engelska träning. Ussssch! Jag skulle mycket hellre haft en myskväll med Cornelia & Klara, men det får bli en annan skitdag!

Jag hade sett fram hela dagen att få gå hem, göra choklad och varma mackor. Jo.. nu när jag var hemma och hade bänkat upp mig så kommer både Felicia och Fredde hem tidigare, och mamma skulle börja med maten. Så nu var min "festliga" pluggstund förstörd.

Jag har bloggtorka idag som Becka brukar säga. Ikväll blir det bodyjam som jag verkligen älskar!

Östen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0