Stressad

Idag har jag gått på stan, med min 10-åriga lillasyster! Hon har tjatat hur länge som helst nu, så idag tog jag mig tid med henne. Jag hittade ett par svarta glansiga leggins som jag ska använda till träningsbyxor och ett rött linne. Det passar sjukt bra ihop. Ni får se imorgon! Jag var även på ett mysigt fik här i stan, jag åt skagenröra baguette och hon köttbulle baguette med massa annat gott i (tyvärr inga bilder pga av att kameran har lite problem, kanske fått influensa?) "Efterrätten" fick bli varsin vanilj munk.. jag äter alldeles för mycket godsaker för att inte träna så mycket som jag brukar. Hoppas jag inte går upp allt för mycket i vikt! 

När jag fick se en tröja inne på Ogräs som stod "Perfect...is your mother" kom jag på att jag har ett jättestort prov på tisdag i engelska! Jag fick panik.. jag som alltid brukar börja plugga en vecka innan för att det ska sitta. Vi ska ha MASSOR med svåra engelska ord. Så vad tror ni jag gör nu? Jag har skrivit in hälften av alla ord på vokabel och sitter där och nöter nu. Gah! Jag kommer få plugga halsen av mig imorgon. Jag som dessutom har ganska svårt för engelska, VG. Kan man bli överpluggad? Det är frågan. Jag ska även lämna in Ryssland från förr till nu på tisdag, och engelska recension, och matte läxa, och blodet och andningen arbete. Hur ska jag hinna? 

Jag är hur stressad som helst, jag har inget annat val än att plugga en lördagskväll, där brukar gränsen gå för mig. Men va fan? Det är ju sista taget nu innan betygen sätts. Keep strugle försöker jag intala mig själv.



Lugn Cornelia... lugn. Állt kommer att gå bra, du klarar allt.


Adjö, Östen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0