Tisdag?

Jag tycker verkligen inte det känns som tisdag idag? Tycker ni? För mig har det varit som en mörk, regning och kall söndag! Skolan var super, första lektionen fick vi fylla i en enkät om vad vi gör på fritiden m.m. Sedan hade vi matte och engelska och efter lunchen blev det film! På vår nya biosalong i stan. Min klass fick den minsta salongen helt för oss själva. FIlmen hetter Fighter tror jag och handlade om en muslimsk tjej från Danmark som tränar taekwondo.Den handlar mest om henens liv och träning, och hur det är att vara en muslimsk tjej i en familj som hennes. Inte det lättaste!
För mig fick den en 2-3 av 5.
Det spöregnade ute så det satt fint med en film. Vi fick absolut inte ha med oss godis av våra lärare, men hallå? Vi satt ju i en biosalong. SÅ hela klassen drog till hemköp på rasten och köpte godis som vi smusslade med där inne.

Gud så lång tid det tar att blogga när man smsar med fyra olika personer, jag blir aldrig klar! Becka känn dig träffad!
Hihi

När jag kom hem satte jag mig med allt plugg och nu ska jag fortsätta! Om en timma blir det träning på Tjust Rehab med Natta! Bodyjam, som innehåller massa dans med höfter och rumpa med nyaste musiken! Jag kommer hem runt halv nio så det blir bums i säng, i allafall nästan....

Nej nu ropar mamma att det är mat, det luktar som spagetti och köttfärssås!

Östen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0