Snart fredag, helg, godis och inget plugg!

Jag blir också sprudlande glad av abba! Men faktiskt av alla låtar. Nu har jag nyss ätit kyckling med ris, så gott. Gick i skolan till 16 idag, men jag fick reda på både fysik och tyska provet, båda gick lysande (eller hur Sickan? ;D). Jag fick även reda på att två nya tvillingar ska börja i vår klass, killar som kommer från Stockholm! Eller dom ska troligtvis det!
Kul med lite nytt blod! :P

Idag har jag inte pluggat någonting. Efter skolan gick jag på stan med min käre mor, men inhandlade ingenting. Blev bara en fika på Tant Grön, kladdkaka och te som satt som smocken.

Imorgon blir det SO redovisning, jag lovar att jag inte kommer kunna sova inatt! Haha. Jag tänkte gå upp lite tidigare för att städa mitt rum som jag absolut inte orkar göra idag, det är bättre att göra det när man är pigg! Vad är det för program i kväll, någon som vet?

Kram skriver inlägg senare, Östen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0