sjuk sjuk sjuk sjuk sjuk, inte sjuk?

Den sjuka tiden börjar lida mot sitt slut, vilken tur.
Igår sov jag nästan hela dagen och det blev inte så mycket bloggande för mig. Jag är ledsen för det, men
när man sover 4 timmar på förmiddagen, 2 timmar vid cirka 4 och sen la mig vid 6 och sov till halv 10 är man
inte riktigt klar i huvudet. Inte jag iallafall. Så frågan var, kommer jag kunna somna när jag ska gå och lägga
mig på riktigt? Nej var svaret. Jag vred och vände på mig men kunde inte sova.
Tillslut var det morgon iallafall och jag hade visst somnat, mådde inte riktigt hundra
så jag stannade hemma och sov till halv 12. Så nu har jag sovit för tre dagar typ..

Jaja, i morses snöade och snöade det, det bara piskades mot rutan. Tillskillnad från nu, nu skiner solen och det ser ut att
vara ganska behagligt ute. (även om jag inte varit ute idag :s)

Jaja, nu blir det fortsatt Franska plugg, jippie!


VÄSTEN, hon den blonda ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0