Segaste lördagen på länge

Jag är trött, har ont i huvudet och känner mig sjukt seg...jag ligger i sängen och smsar med klara och cornelia som är i stlm och ska gå på horse show! JAG vill också dit! Men för att shoppa..

Aja, än så länge får jag nöja mig med Västervik. Tyckte ni det var bra att Johan åkte ut igår? Det tyckte jag, men herregud hon tjejen som fick komma upp på scenen, helt galen. Och när han sjöng för henne, hon bara skrek och kompisen försökte stoppa henne. Haha, pinsamt för henne när hon får se sig själv på tv:n. Men å andra sidan, hur skulle ni bli om ni, helt oförväntat blev uppbjudna på scenen för att ens idol sjöng för dig. Jag skulle nog också bli galen!

Nej nu, vet jag inte vad jag ska göra. Men bort från datan ett tag.

Östen! Rebecka vart håller du hus egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0