S Ö N D A G

Söndagskväll är åter här.

Veckorna går alldeles för fort tycker jag.. Men helgen har varit helt underbart skön, precis en sån
helg jag har längtat efter - att ta det lungt, chilla med kompis på landet.
typ.
jag och Fanny åkte till hennes farmor och farfar ute på landet precis vid sjön. Mysigt, vi tog det lungt, gick
promenader i snön (knarr under fötterna :( ) och skrev och skrev och spelade och spelade piano. Tack för denna helgen fannö. Den har varit perfekt..

har kommit hem för en stund sedan och ätit, tittat på mamma mia och nu snart kommer min vän Sandra så ska vi sätta oss med fysiken, känns som om det behövs. Men först, plugga franska..


(och förlåt för dålig uppdatering. jag är dålig. men ibland är det skönt med en datorfri helg)

V Ä  S T E  N

Kommentarer
Postat av: bästafanny

du är så bra

2008-11-23 @ 22:29:03
URL: http://fannyvareja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0