One more look

ABBA! Hur bra är de inte på en skala?
Efter att ha lämnat av freyja på stationen efter en halv pizza sitter jag nu här med evelinas godis som hon glömde (förlåt!) och lyssnar på abba låtar..
De är riktigt grymma, abba. Hur kan man få så många låtar att bli såna hitar? Såg på Mamma mia igår och t.o.m de som sa att de inte gillade mamma mia (fast aldrig sett den! :o) gillade nog den. Jag nämner inga namn ;)



Den här bilden var förresten i bt häromdagen, borås tidning. De gjorde en intervju med oss om sms. Jag ser otroligt bred ut, och jag lovar. Jag är inte så bred!

:

Rebecka Nilsson, som bor i Ulricehamn och går på Stenbock, till skillnad från de andra som går på Tranängsskolan, känner dock inte igen sig i beskrivningen.

– På min skola tar lärarna telefonen med en gång om man har den på lektionen. Sedan får man hämta den hos rektorn när dagen är slut.

De andra i sällskapet ryggar tillbaka i soffan och tittar storögt på sin kompis.

 

Lät inte det ooootrolitg bra? :)

 


Jag älskar mina vänner!


Kommentarer
Postat av: hanna

hahahhaa, dagens största lögn. Man skall icke ljuga, speciellt inte i en tidning som flera tusen läser. fy dig rebecka!

2008-11-30 @ 18:47:01
Postat av: Anonym

det är iofs sant! :D

2008-11-30 @ 21:30:12
URL: http://ostenochvasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0