öar öar öar

korpaöarna (?) har våran dag bestått av. Mysigt vill ja lova..
Vi cyklade som sagt ut till korpaöarna i västerviks skärgård med min systerför att ta kort osv. Det gick bra till en början var det varmt och fint men senare blev det iskallt och jag trodde att mina fingrar aldrig skulle komma tillbaka. Det var helt sjukt!

Senare blev det Cornelia och varm choklad och bullar och bestämde foton till våran nya header. Det blir bra, men en sak kan vi konstatera. Vi hra inte samma smak!

Veckan i västervik har varit suverän och vi har hunnit med mycketmycket. Nu sitter jag hos min faster och mina kusiner och har tagit farväl av Cornelia och hennes urmysiga familj..

Tack gode gud ikväll som är sjukt roligt, oftast!

Ha en bra kväll.

torpaspelen, inte långt kvar till kollaktioneringen. Någon som vill träffas snart?

VÄSTEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0