Nu är det helg!

Fredag eftermidag nu! Det är efterlängtat, veckorna går så fort nu för tiden. När man var liten kändes det som en evighet, jag kommer ihåg att jag inte ens hade koll på vilken dag det var ibland. På morgonen när man vaknade brukade mamma säga "idag är det fredag gumman", jag brukade svara "va? Jag trodde det var tisdag". Skönt att vakna upp och få reda på det! =) Men nu.. nu har jag stenkoll.

Jag kom nyss hem från staden, jag gick in på Arnolds och hittade ett par bruna läderstövlar hur snygga som helst! Dom ska jag visa sen! Nu äter jag några frön som smakar som fågelfrön, jag undrar om det inte är det?

Nej nu ska jag till Olivia, hade bra! Jag bloggar när jag kommer hem.

Puss Östen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0