Måndag!

Godmorgon Rebecka klockan 06:41.
Gick upp klockan 6 för att hinna med att duscha och torka och platta håret och helt enkelt göra iordning mig.
När jag står där i köket så kommer mamma " becka, har inte du sovmorgon idag?"
Jovisst sjutton har jag sovmorgon.
Jippie, när jag för en gång skull är pigg och går upp i skaplig tid har jag sovmorgon.
Underbart.
Men som tur är är den inte alltför lång så därför kan jag sitta här.

Nu är jag iallafall hemma i Ulricehamn och som sagt så har mitt lov varit suveränt!
I Ulricehamn har det snöat och det ligger till och med snö på backen, dra på trissor. När
vi fotade i V-vik så var det strålande solsken och vi gick i linne t.om! Fast lite kallt var det, det måste
jag erkänna.

nä nu ska jag gå och platta håret. uppdaterar senare, efter en lång skoldag (USCH)

västen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0