Jag älskar snö

Nu har vi i Västervik också fått snö! Det har snöat nästan hela dagen idag! Jag kom ganska nyss in från pulkabacken med min 9 åriga lillasyster. Jag har inte åkt pulka på över 2 år så hon tyckte det var dags, jag med för den delen!
Alltid lika skönt med lite friskt uft och gul snö, haha =)

I helgen bakade mamma lussebullar och pepparkakor som jag sitter och mumsar på nu. Imorgon har vi studiedag, som ska användas till just studier. På kvällen blir det häng med Lovisa och sedan corecirkel..


Okej, så här mycket snö har vi inte! Men tillräckligt för att åka pulka.
När jag ser bilden tänker jag på alla minnen från Sälen man har fått under åren. I år blir det Lindvallen (hoppas jag), men troligtvis inte förrän i påsk, men det är bara bra eftersom det inte är lika mycket folk då.

Kram Östen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0